Klachtenprocedure
Heeft u een klacht? Meld de klacht dan aan Taaltutor. Hiervoor gelden de volgende stappen en regels:
- Meld de klacht via e-mail aan bij mevrouw Sandra Wormgoor, info@taaltutor.nl. Wij behandelen uw klacht vertrouwelijk.
- Wij geven u binnen drie werkdagen een mondelinge of schriftelijke bevestiging dat we uw klacht hebben gekregen.
- Wij handelen de klacht binnen twee weken af. Of we spreken een schikking met u af. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we u dit binnen drie werkdagen weten. We laten u dan ook weten hoeveel tijd we nodig hebben.
- Bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht hebben behandeld of opgelost of wilt u rechtstreeks contact opnemen met een onafhankelijke contactpersoon die u en ons bindend adviseert over uw klacht? Dan kunt u een sms sturen naar mevrouw Simche Heringa op 06-26620233, inclusief een tekst, bijvoorbeeld ‘een klacht over Taaltutor’. Zij zal u dan op een gepast moment terugbellen. Wij volgen het advies daarna zo snel mogelijk op.
- Wij registreren uw klacht en bewaren deze twee jaar.
Taaltutor: Toon Hermanshof 13, 4103 WN Culemborg