Skip to main content

Klachtenprocedure


Heeft u een klacht? Meld de klacht dan aan Taaltutor. Hiervoor gelden de volgende stappen en regels: 

  1. Meld de klacht via e-mail aan bij mevrouw Sandra Wormgoor, info@taaltutor.nl. Wij behandelen uw klacht vertrouwelijk. 
  2. Wij geven u binnen drie werkdagen een mondelinge of schriftelijke bevestiging dat we uw klacht hebben gekregen. 
  3. Wij handelen de klacht binnen twee weken af. Of we spreken een schikking met u af. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we u dit binnen drie werkdagen weten. We laten u dan ook weten hoeveel tijd we nodig hebben. 
  4. Bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht hebben behandeld of opgelost of wilt u rechtstreeks contact opnemen met een onafhankelijke contactpersoon die u en ons bindend adviseert over uw klacht? Dan kunt u een sms sturen naar mevrouw Simche Heringa op 06-26620233, inclusief een tekst, bijvoorbeeld ‘een klacht over Taaltutor’. Zij zal u dan op een gepast moment terugbellen. Wij volgen het advies daarna zo snel mogelijk op. 
  5. Wij registreren uw klacht en bewaren deze twee jaar. 

Taaltutor: Toon Hermanshof 13, 4103 WN Culemborg

Nieuwsbrief

Wilt je ook op de hoogte blijven van Taaltutor? Meld je nu aan voor de nieuwbrief

© Caro Grafico. All rights reserved.